sobota, 18 października 2014

Urodzinowa rozdawajka!

Hej!
Tak jak obiecałam w dzień drugich urodzin mojego bloga, nadszedł czas na konkurs!
Nie umiałam się zdecydować na jedną nagrodę książkową, więc to Ty zdecydujesz, co chcesz wygrać! :)

Regulamin:

1. Organizatorką konkursu jestem ja, autorka bloga Created Eternity i wszystkie nagrody pochodzą z mojej biblioteczki. 
2. Do konkursu zapraszam osoby posiadajace bloga, konto Google+ jak i osoby nie będące częścią blogosfery.
3. Wybiorę zwycięzcę w losowaniu. 
4. Wysyłam nagrodę tylko w obrębie Polski.
5. Aby wziąć udział w losowaniu należy wyrazić chęć zgłoszenia zwyczajowym "Zgłaszam się" albo kreatywnym "Muszę zostać wylosowana/y", nick pod jakim (ewentualnie) obserwujesz mojego bloga, podać książkę, którą chcesz wygrać oraz swój adres e-maila.
6. Nagrodą w konkursie jest jedna książka wybrana ze stosiku na zdjęciu poniżej.
7. Rozdawajka trwa od 18.10.2014r do 18.11.2014r.
8. Proszę również o zaobserwowanie mojego bloga (aczkolwiek w czasie gdy nie jest to możliwe, można ominąć ten warunek), polubić mojego fanpage (jeśli oczywiście jest taka możliwość) oraz byłoby mi miło gdybyście wstawili baner na swoich stronach, jeśli takową posiadacie. 
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. Jeżeli jednak wylosowana osoba nie odpisze mi w ciągu tygodnia, ponownie przeprowadzę losowanie. 




Do wygrania:

1. "Zaułek potworów" Kelley Armstrong, Kevin J. Anderson i inni.
2. "Moja siostra mieszka na kominku" Annabel Pitcher
3. "Odmieniec" Philippa Gregory
4. "Wilcza księżniczka" Cathryn Constable
5. "Password"Miriam Mous
6. "Chuliganka" Izabela Jung
7. "Piękny dzień" Elin Hilderbrand
8. "Miłość z jasnego nieba" Krystyna Mirek
9. "Nevermore. Cienie" Kelly Creagh
10. "Między teraz a wiecznością" Marie Lucas
11. "Opiekunka grobów" Melissa Marr
12. "Dopóki śpiewa słowik" Antonia Michaelis


Baner: 



Życzę wszystkim powodzenia!

101 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :)
    Wybieram "Dopóki śpiewa słowik".
    Obserwuję jako Patrycja Liśkiewicz
    mój e-mail: patrycjaliskiewicz@interia.pl
    A fanpage zaraz polubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się chętnie!
    natka294@wp.pl
    Obserwuję jako: Natalia łubińska
    Banner pojawi się za moment na: http://recenzje-wedlug-natalii.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania.html
    Bardzo chętnie przyjełabym 10.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :3
    paradisewithbooks@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: ma ra
    Lubię jako: Ma Ra
    e-mail: mara180893@gmail.com
    Wybieram: "Dopóki śpiewa słowik"

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie biorę udział w losowaniu! (wybieram opcję kreatywności ;))
    Obserwuję i lubię na fb jako: Edyta Chmura
    e-mail: edyta.cha@wp.pl
    Wybieram: "Moja siostra mieszka na kominku" Annabel Pitcher
    Bloga nie mam, więc udostępniłam informację o konkursie na fb: https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/288545774676967

    OdpowiedzUsuń
  6. cóż za zaawansowany baner, wow.
    dostajesz hejta za użycie mojego znienawidzonego słowa ;
    w zasadzie waham się między Kominkiem a Potworami, ale ustalimy to jak już mnie wylosujesz xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! Wybieram "Odmieniec" Philippa Gregory.
    Obserwuję jako Adrianna Olczak, fanpage już dawno polubiony :)
    bezimienneblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! Wybieram książkę "Dopóki śpiewa słowik". Obserwuję, ale nie mam pojęcia pod jakim nickiem - Mała Mi, Marta Włodarczyk, Marta Mała Mi - coś w tym stylu :D FP też lubię, a banerek zaraz wstawię.

    mail: martaa.wlodarczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Bardzo bardzo chętnie przygarnęłabym "Odmieńca"! :D
    A bloga lubię i na fejsbuku i na Bloggerze i nawet na Twitterze!

    paulinazmuda@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zostać wylosowana!:)
    Obserwuję jako Amelia Grey, na fb również lubię.
    W razie ewentualnej wygranej chętnie przygarnę książkę "Moja siostra mieszka na kominku"
    email: kinga9793@gmail.com
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to chyba ja jako pierwsza sie zgłoszę.
    A więc: Zgłaszam się.!
    Obserwuje Cie w google+ jako Czarny Kruk.
    MAIL: mrocznaalice@onet.pl
    WYBIERAM KSIAŻKĘ: Password.
    Za kilka chwil wstawiię bannerek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością się zgłaszam. :)
    Chciałabym wygrać "Moja siostra mieszka na kominku"
    Obserwuję jako post meridiem, lubię jako Martyna Sz. :)

    mail: misha@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się:)
    "Piękny dzień" Elin Hilderbrand
    Mail: mimimeganmeg@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie, że się zgłaszam. Wygrać książkę to dla mnie zaszczyt :)
    Od dawna marzę o "Pięknym dniu" :)
    Informację o konkursie udostępniłam na moim FB: https://www.facebook.com/iza.wicz
    Lubię FP jako Iza Miś :)
    Mój meil: izka3@op.pl
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    domisnowa0@o2.pl
    Obserwuję jako: Dominika Nowakowska
    "Dopóki śpiewa słowik" Antonia Michaelis

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    Marzę o "Dopóki śpiewa słowik".
    email: dianaa4@wp.pl
    banerek umieszczam na moim blogu "just one more page", bloga obserwuję od dawna. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chcę przygarnąć jedną z książek, więc się zgłaszam! :D
    Moim marzeniem jest zaopiekowanie się "Odmieńcem". :)
    Obserwuję jako Kasia Żmuda, lubię jako Kasia Żmuda i Parę słów o książkach.
    e-mail: kasiuleczka33@interia.pl

    Życzę wszystkim powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się!
    Najchętniej zanurzyłbym się prosto w mroczny "Zaułek potworów".
    Bloga obserwuje jako Piotr Wysocki, a FB jako Stacja Sto Słów
    e-mail: stacjastoslow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :) Kocham książki i biorę udział z przyjemnością <3
    Wybieram książkę: 7. "Piękny dzień" Elin Hilderbrand. Siódemka zawsze była dla mnie szczęśliwa :)
    Obserwuję jako: Teresa K
    E-mail: teresakacza@gmail.com
    BANNER: na moim FB: https://www.facebook.com/tere.kacza
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się! ;)
    Chciałabym mieć "Odmieńca"E-mail: elfikbook@gmail.com
    Obserwuję jako: Elfik Book
    Lubię FB jako: Olga P.
    Baner na: http://lustrzananadzieja.blogspot.com/p/konkursy.html
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się!
    Bardzo chętnie przeczytam książkę "Miłość z jasnego nieba".
    Obserwuję jako Michalina Kulińska, na facebooku również polubiłam.
    E-mail autografymiski@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :)
    Ustawiam się w kolejce po książkę "Piękny dzień" Elin Hilderbrand.
    Obserwuję jako: Piotr Iwanowski
    E-mail: piotr.iwanowski1@gmail.com
    BANNER: na moim FB: https://www.facebook.com/peter.iwanowski.3
    Fanpage lubię jako Piotr Iwanowski.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się! :)
    Chciałabym przeczytać: "Opiekunka grobów' Melissy Marr
    Obserwuję jako: Doomisia♥
    Baner: http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html
    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się! :D
    Wybieram "Dopóki śpiewa słowik".
    Obserwuję jako ja :P czyli Tirindeth
    Mój e-mail: tirindeth@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się :)
    Wybieram: "Password" Miriam Mous
    Obserwuję jako: Cora Linn
    mój e-mail: coralinn2907@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A więc: Zgłaszam się.!
    Obserwuje jako Elenkaa_
    e-mail: enka14@onet.eu
    Wybieram: "Piękny dzień" Elin Hilderbrand.
    Banerek tutaj: http://pasion-libros.blogspot.com/p/konkursy-w-ktorych-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :)
    Wybieram "Między teraz a wiecznością" Marie Lucas
    Obserwuję jako Natalia Lentz
    email: zrecenzowaneksiazki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się;)
    Obserwuje jako: milanka13
    e-mail: monikak.13@interia.eu
    baner: http://zaczytana-emka.blogspot.com/
    Udostępnione w google + : https://plus.google.com/112999216971523220669/posts/ammTokd8PhY
    Wybieram "Piękny dzień" Elin Hilderbrand

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: brisingr M
    e-mail: brisingrm18@gmail.com
    Wybieram: "Nevermore. Cienie"

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się ;3
    Obserwuję jako: Natalie Xxx
    Wybieram: "Moja siostra mieszka na kominku"
    Email: boookslooover@gmail.com
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :)
    "Piękny dzień" sprawiłby mi cudowne chwile z książką :)
    Informację o konkursie udostępniłam na moim FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100005823047128
    Lubię FP jako Aneta Pachurka :)
    Mój meil: anetapachurka@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)
    Wybieram "Piękny dzień" Elin Hilderbrand.
    Obserwuję jako: Katarzyna Muller
    E-mail: katarzyna.muller
    lubię FB: Kasia Muller

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: kwiatusia
    Lubię na fb jako: Żyć Nadal Z Pasją
    Wybieram: "Dopóki śpiewa słowik"
    e-mall: kwiatusia1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się. :)
    wybieram Zaułek Potworów.
    obs jako Healy Room
    fb lubię jako Okatwia Z
    email : oktawia_2000@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. ah i banner znajduje się na stronie.
    lustrzananadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: Anemone
    E-mail: magdalena.laj@vp.pl
    Na fb lubię jako: Magda Iks
    Baner: http://kwiaty-wokol-nas.blogspot.com/
    Wybieram: 10. "Między teraz a wiecznością" Marie Lucas

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się mam nadzieję, iż wybrana przeze mnie książka trafi w moje chciwe łapki :-)
    Wybieram książkę: "Odmieniec" Philippa Gregory
    E-mail - shatterme@onet.pl
    Obserwuję jako: shatter me c;

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się ♥
    Obserwuje jako : Dominika Bruzda
    E-mail: dominika76@onet.pl
    Wybieram: 8 "Miłość z jasnego nieba" Krystyna Mirek
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się!
    Obserwuje jako:Elena Gilbert
    E-mail:natala47@o2.pl
    Wybieram: 1. "Zaułek Potworów"
    Info o konkursie pojawiło się na moim fb :Natalia Choda

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Wybieram: "Wilcza księżniczka" Cathryn Constable

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako Heyter Weird
    Informację udostępniłam w Google+
    Wybieram "Password"
    E-mail: heyterx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się chętnie!
    email: molepuma@gmail.com
    Obserwuję jako: Jill
    Banner pojawi się za moment na: http://magia-ukryta-w-slowach.blogspot.com/p/konkursy.html
    Wybieram "Nevermore" :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako:Smileee :D
    E-mail: ilovehorses@opoczta.pl
    Na fb lubię jako: Madziulaa Ef
    Baner: http://music-in-my-lifee16.blogspot.com/
    Wybieram: "Między teraz a wiecznością" Marie Lucas

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się :D
    Obserwuję jako: Hedwiga Patka
    e-mail: wiki8_00@o2.pl
    Wybieram: "Wilcza księżniczka" :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się!
    Polubiłam fanpage jako Wiktoria Półtoraczyk :)
    e-mail: wiki.p@amorki.pl
    Wybieram: "Nevermore. Cienie" Kelly Creagh

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako: Zjadam Skarpety
    Mail: elaluczkow@gmail.com
    Wybieram: Nevermore.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak nie wygram,to przyjdę w nocy i ci ukradnę! Tak czy inaczej- zdobędę nagrodę! :P
    Obserwuję jako: paul75i1
    E-mail: paul75i1@wp.pl
    Na fb lubię jako: Paulina Szczęsna
    Baner: http://moje-poczytajki.blogspot.com/p/konkursy.html
    Wybieram: "Cienie z Nevermore"

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Missisipi
    E-mail: ania.maj68@onet.pl
    Na fb lubię jako: Mysia Mała
    Baner: http://psiaki-swiata.blogspot.com/
    Wybieram: "Między teraz a wiecznością" Marie Lucas

    OdpowiedzUsuń
  49. Muszę zostać wylosowana! :)
    Polubiłam fanpage jako Ewa Szydłowska
    E-mail: ewciaszydlowska@vp.pl
    Baner: http://thousand-dreamss.blogspot.com/
    Wybieram: "Odmieniec" Philippa Gregory

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładny stos :) Wiele tytułów już też miałam okazje przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się! :D
    Obserwuje jako G.P. Vega
    email: g.p.vega@interia.pl
    wybieram: "Odmieniec" Philippa Gregory
    banerek będzie na moim blogu (http://vegaczyta.blogspot.com/) :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: OnlyOne
    E-mail: magda.misiak@opoczta.pl
    Na fb lubię jako: Taka Madzia
    Baner: http://horses-are-my-life-forever.blogspot.com/
    Wybieram: "Między teraz a wiecznością" Marie Lucas

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się :-)
    Wybieram "Między teraz a wiecznością" Marie Lucas
    Obserwuję jako Agnieszka Winciorek
    mój e-mail: agnieszkawinciorek92@gmail.com
    FB lubie: Agnieszka Winciorek
    Baner: liveagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Miło mi będzie zostać wylosowaną :)
    Obserwuję: Sylwka S.
    E-mail: sylwka.sk91@wp.pl
    Wybieram: "Piękny dzień"
    Baner w zakładce konkursy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się
    Książka" "Między teraz a wiecznością"
    Obserwuję: Zosia Samosia
    E-mail: zosiasamosia.k@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się
    Obserwuję: Justyna G.
    Wybieram "Piękny dzień"
    E-mail: molksiazkowy.pl@wp.pl
    Udostępniłam w google+

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam sie xd
    Wybieram Opiekunke grobów xD
    karka0912@o2.p
    obserwuje xd

    OdpowiedzUsuń
  58. Muszę mieć jedną z tych książek!
    Obserwuję jako: Ines Lavender
    Mój wybór: Między teraz a wiecznością
    lawendacorine@gmail.com

    A fp polubię jutro, bo dzisiaj nie mam czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Muszę adoptować książkę! :)
    Obserwuje Fenko
    t.awanturnica@gmail.com
    Chciałabym przygarnąć Odmieńca!
    banerek u mnie

    OdpowiedzUsuń
  60. Pomimo mojego dożywotniego wyroku, co do posiadania większej liczby książek na własnej półce, sąd zezwolił mi na to zgłoszenie, w celu wzięcia udziału w tej rozdawajce.
    Obserwuję jako: Adriana B.
    riana@wp.pl
    Wybieram: "Opiekunka grobów" Melissa Marr
    Baner się pojawił :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Natusia25
    nati264@onet.eu
    wybieram: "Piękny dzień"

    OdpowiedzUsuń
  62. To jest jak hazard :) Brałam udział setki razy w tego typu rozdawajkach i nic nie wygrałam, ale nadal się nie poddaję, haha.
    wybieram: "Między teraz a wiecznością" Marie Lucas
    obserwuję,
    gosia.janczewska99@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. ja też ;D
    wybieram książkę nr 10
    obserwuję jako Naughty Girl
    mail: naughtygirl0106@interia.pl
    baner: http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się po 'Dopóki śpiewa słowik'
    obserwuję jako dorota wysocka
    lubię jako Dorota Wysocka
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Ann Wars
    Mój email: AnnWars3@gmail.com
    Wybieram: Nevermore
    Baner wstawię za chwilkę na swojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako: Agnieszka P.
    email: elyria666@gmail.com
    Wybieram: "Odmieniec"
    Baner: http://czytanie-to-sztuka.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się :)
    Ustawiam się w kolejce po książkę "Piękny dzień" Elin Hilderbrand.
    Obserwuję jako: Basia Grencel
    E-mail: basiagrencel@gmail.com
    BANNER: na moim FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100006763428433
    Fanpage lubię jako Basia Grencel
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. JAK NIE WYGRAM TO OBEDRE KOGOŚ ZE SKÓRY! XD
    Obserwuję jako: Mio Akanishi
    Mój email - vickusssia@gmail.com
    Wybieram: "Dopóki śpiewa słowik"
    LInk do konkursu opublikowany w G+ ;)
    Pozdrawiam i ściskam mocno! ^^

    OdpowiedzUsuń
  69. CZARY MARY - WYLOSUJ MNIE!
    obserwuję jako Magda Saska-Radwan
    mmsaskaradwan@gmail.com
    baner: http://przezpiekneokulary.blogspot.com/p/konkursy.html
    Fejsa nie mam, więc nie polubię

    :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Aaaa jeszcze książka: "Odmieniec" Philippa Gregory

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Oblicza Rozy
    Lubię jako: Katarzyna R.
    e-mail: obliczarozy@wp.pl
    Wybieram: "Moja siostra mieszka na kominku" Annabel Pitcher

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się :)
    Wybieram: "Między teraz a wiecznością" Marie Lucas
    Obserwuję jako: PaniKa P.
    E-mail: pani-ka@tlen.pl
    Banner: http://czytanie-moja-milosc.blogspot.com/p/konkursy.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się!
    Wybieram "Między teraz a wiecznością"
    Obserwuję jako Annalin Palamar
    E-mail: anna.palamar19@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Poszukuję książkii do kochania:)
    Obserwuję jako: Wondeland OfBook
    e-mail: theworldofbook@gmail.com
    baner za chwilkę umieszczę na blogu-http://wonderlandof-books.blogspot.com/
    wybieram: "Moja siostra mieszka na kominku"

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się:)
    obserwuję jako magda Kowalczyk
    mail: magda.hemperek@wp.pl
    "Między teraz a wiecznością" Marie Lucas
    info o konkursie umieszczone na stronie Książki do wygrania na FB
    https://www.facebook.com/wygraneksiazkowe - zapraszam do polubienia

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się
    Martha Oakiss
    malamutka94@gmail.com
    Password

    OdpowiedzUsuń
  77. Błagam wybierz mnie :)
    Obserwuję jako: Magnolia044
    e-mail: klaudiaskiedrzynska@wp.pl
    baner na fb: https://www.facebook.com/klaudia.skiedrzynskamatusiak
    Wybieram: "Między teraz a wiecznością" :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się :)
    Wybieram " Odmieniec "
    mojkop97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako: αℓωαуѕ
    Wybieram "Zaułek Potworów" :)
    kulawskabarbara@gmail.com
    Fanpage polubiony, baner na moim blogu: http://snape-granger-inna-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Oxuria
    Chciałabym wygrać: "Między teraz a wiecznością" Marie Lucas
    e-mail: oxuria.oxu@o2.pl
    baner zamieszczony tutaj: oxu-czytanie.blogspot.com
    fanpage polubiony jako Wiktoria Rówińska :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Jeśli nie wygram, to będzie ze mną źle... ;)
    Obserwuję: Literatka M.
    Wybieram: "Między teraz a wiecznością" Marie Lucas
    justyna238@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się :)
    Wybieram "Do puki śpiewa słowik"
    Obserwuję jako eensame
    mój e-mail: weronikaadamczyk@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Claudia Ann
    Wybieram: "Między teraz a wiecznością" Marie Lucas
    Banner: http://zagubiona-wslowach.blogspot.com/p/konkursy.html
    e-mail: kmka1296@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. I ja spróbuję;)
    Obserwuję:justysias7000
    justysias7000@gmail.com
    I wybieram ;) "Dopóki śpiewa słowik"
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się! :D
    Lubię jako Ania K***********k
    Obserwuję jako Eris
    Wybieram Nevermore
    E-mail erisdaine.s@gmail.com
    Baner http://nowaksiazkanowezycie.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  86. Pragnę zostać wylosowana
    Obserwuję blog: Aleksandra Wądołowska
    Wybieram numer 9. "Nevermore. Cienie" Kelly Creagh
    Mój e-mail: aleksandra.wad@wp.pl
    Polubiłam twój fanpage :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się! ^^
    Wybieram "Dopóki śpiewa słowik".
    Obserwuję jako Ayumi O
    Lubię na fb jako: Świat w dłoniach
    mój e-mail: ayumi25@interia.pl
    Baner na blogu: http://swiat-w-dloniach.blogspot.com/p/konkursy.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Dołączam do zabawy! :D
    Obserwuję jako Paulina S.
    Wybieram "Dopóki śpiewa słowik" Antoni Michaelis.
    E-mail: paulina960503@wp.pl
    Udostępniłam w google+ i polubiłam fp na fb. :)
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się!
    Obserwuje jako Niko N.
    Banerek na http://zainfekowana-ksiazka.blogspot.com/p/konkursy.html
    email: lafee2702@gmail.com
    wybieram: Dopóki śpiewa słowik

    OdpowiedzUsuń
  90. zgłaszam się :)
    obserwuję jako Dominika M.
    mail to dominikahh@wp.pl
    wybieram 'Między teraz a wiecznością'

    OdpowiedzUsuń
  91. Umrę jak nie wygram! (czyli zgłaszam się, hahah) ;D
    Obserwuję jako: Marta Marple
    E-mail: marpleous@gmail.com
    Wybieram: "Dopóki śpiewa słowik"
    I lubię fp :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako: madziusia
    e-mail: magda.ciukaj@gmail.com
    Wybieram: Moja siostra mieszka na kominku
    Banner dostępny na moim blogu w zakładce Konkursy/Rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  93. I ja bardzo chętnie się zgłoszę ;-)
    Obserwuję jako: Patka
    Mail: patrycja.kuchta.uK@gmail.com
    Wybieram: Między teraz a wiecznością

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  94. Niestety nie posiadam konta ani bloga, ale
    Muszę zostać wylosowana :)
    Jeśli będzie to mój szczęśliwy dzień wybiorę książkę Melissy Marr "Opiekunka grobów"
    już spory czas na nią poluję.
    Pozdrawiam ciepło.

    km.pluciennik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. 3 powody dla których muszę zostać wylosowana:
    1) Obserwuję Twojego bloga
    2) Nie przeżyję ani dnia więcej bez "Dopóki śpiewa słowik"
    3) Nie mogę przestać zachwycać się nagłówkiem, który jest PRZEŚLICZNY!
    I jeśli tym Cię przekonałam, i wylosowana zostałam, to - veroniqusia@gmail.com

    I czwarty powód: szeroki uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Zgłaszam się i ja :)
    Proszę o "Piękny dzień" :)
    Obserwuję bloga jako Bogdan N
    Mój e-mail: bogdan061177@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Oczarowana Książkami
    Wybieram" Wilcza księżniczka"
    e-mail: oczarowana.ksiazkami@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się
    prawdziwa rozdawajka, szansa dla każdego chętnego prawdziwego mola książkowego ;-)

    Wybieram Moja siostra mieszka na kominku
    lenaczeks@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Zgłaszam się!
    Wybieram "Między teraz a wiecznością"
    Obserwuję jako Gracenta
    Nie mogę polubić na fb, ale za to upowszechniłam informację o konkursie na google+
    mój e-mail: gracja313@tlen.pl
    Baner na blogu: http://meineabstraktion.blogspot.com/p/konkursy_6850.html

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się chętnie!
    dobiezka@o2.pll
    Obserwuję jako: dobiezka

    a ja bym chciała password ;)

    OdpowiedzUsuń

© Created Eternity, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena