czwartek, 15 maja 2014

Majowe zapowiedzi Wydawnictwa Dreams!

Tytuł: Wszechświaty - Pamięć
Autor: Leonardo Patrignani
Wydawnictwo: Dreams
Ilość stron: 256
Data premiery: 22 maja 2014r.

 Druga część sagi pt."Wszechświaty"

Rzeczywistość wokół nas to tylko jedna z nieskończonych stron kostki.

Alex, Jenny i Marco na własnej skórze doświadczyli, co oznacza zatracenie się w nieskończonych drogach Wszechświatów. Jednak teraz nie wiedzą, jak wyjść z Pamięci – zamkniętego jak klatka wymiaru mentalnego, w którym znajduje się tylko to, o czym pamiętają. Od czasu końca ich cywilizacji minęły już wieki, a na Ziemi zaczęła się nowa Era. Jak mogą wykorzystać wspomnienia, aby uciec z Pamięci i siebie ocalić? Dotarcie do jakich tajemnic z przeszłości zagwarantuje im przebudzenie w przyszłości?                              

– CZYM BYŁA PAMIĘĆ?
– MOŻE WIECZNĄ MŁODOŚCIĄ UMYSŁU ALBO ZWYKŁĄ OTCHŁANIĄ, BEZCZASOWYM SCHRONIENIEM.
– CZY MOŻEMY KIEDYŚ TAM WRÓCIĆ?

Tytuł: Jak się masz, cukierku?
Autor: Waldemar Cichoń
Wydawnictwo: Dreams 
Ilość stron: 64
Data premiery: 29 maja 2014r.

Czwarta część opowiadań o przygodach kota Cukierka.

Rodzina pewna, jakich jest wiele
Zdecydowała w pewną niedzielę:
Miłego kotka chcemy mieć bardzo!
Miłego kotka trzeba przygarnąć!
Szukali długo, długo szalenie
W końcu znaleźli kota marzenie
Słodki jak cukier, piękny jak kwiatek 
W rzeczywistości był to gagatek...

Przyznam, że najbardziej ciekawi mnie kontynuacja "Wszechświatów", które choć miały genialny pomysł, jego wykonanie mnie nie zachwyciło. Mam nadzieję, że w drugiej części pan Leonardo poprawił swój warsztat pisarski!

9 komentarzy:

  1. Muszę przeczytać "Wszechświaty"!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kisążki do mnie nie przekmawiają póki co.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem całej serii Wszechświaty :)
    Dzięki za wstawienia banerka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze tylko 6 dni :D ciesze się jak dziecko :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie "Wszechświaty", chociaż czytałam średnie opinie o tej książce to i tak mam ją w planach :) A okładki "Wszechświatów" są przepiękne :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę doczekać się drugiej części Wszechświatów. Pierwsza nieco mnie zawiodła, dlatego mam nadzieję, że w kontynuacji autor popracował nad warsztatem i przedstawi swój interesujący pomysł w lepszy sposób :>
    Przy okazji chciałbym Cię zaprosić do udziału w urodzinowym konkursie na moim blogu. Pozdrawiam serdecznie, Avenix!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym przeczytać "Wszechświaty" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Wszechświaty" mnie już interesowały w czasie premiery pierwszego tomu, muszę się wreszcie zabrać za tą serię :)

    OdpowiedzUsuń

© Created Eternity, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena