środa, 16 października 2013

Urodzinowy konkurs!!

W niedzielę był roczek bloga, a więc dzisiaj rozpoczyna się konkurs!
Jesteście gotowi?

Regulamin: 

1. Organizatorką konkursu jestem ja, właścicielka bloga Created Eternity.
2. Niniejszy konkurs trwa dwa tygodnie; od 16 października do 30 października do północy. Zgłoszenia nadesłane po wyznaczonym terminie, nie będą brane pod uwagę.
3. Wyniki losowania zostaną ogłoszone do tygodnia po 30 października.
4. Uczestnik konkursu powinien mieszkać na terenie Polski.
5. Zwycięzca sam wybiera nagrodę książkową do kwoty 40 PLN. 
6. Aby wziąć udział w konkursie należy:
a) w komentarzu wyrazić chęć wzięcia udziału w konkursie poprzez "zgłaszam się".
b) napisać swój e-mail (bym mogła skontaktować się ze zwycięzcą).
c) podać swój nick.
d) zostać obserwatorem bloga Created Eternity.
e) wstawić zamieszczony poniżej baner na swoją stronę/bloga.
7. Osoby anonimowe również mogą brać udział w konkursie. W takim wypadku podpunkt d i e ich nie obowiązuje.
8. Będzie mi bardzo miło, gdy polubicie mojego fanpejdża oraz udostępnicie wiadomość o konkursie, jednak nie jest to obowiązkowe.

Oto banerek, który zrobiła Rosemarie, za co po raz kolejny serdecznie dziękuję :**


Gotowi? Do startu... START!

Życzę Wam powodzenia ;*

64 komentarze:

  1. to tego, baner wstawię jak wrócę ze skrzypiec :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    doobranocka@interia.eu
    Nick - Sandra Rz.
    Pozdrawiam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    Aleksnadra
    aaalexia@wp.pl
    baner w zakładce Wasze rozdania, obserwuje od dłuższego czasu :)

    Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych udanych i spełnionych lat w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    mój mail to n.e.s.s@wp.pl
    nick to Nessie oczywiście
    twojego bloga obserwuje od dawna :)

    Tak przy okazji to gratulacje z okazji urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zglaszam sie. Hans Klose januszsziemniak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.
    paula.klich@gmail.com
    Obserwuję jako Paula.
    Baner w zakładce Konkursy.
    Pozdrawiam i gratuluję rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką chęcią się zgłaszam :)
    nick: Megajra
    e-mail: megajra8@gmail.com
    Bloga obserwuję jako Megajra Rose.

    Banner: http://szeptksiazek.blogspot.com/p/konkursy_7.html

    OdpowiedzUsuń
  8. a) zgłaszam się! :D
    b) ana_sumspt@hotmail.com
    c) Ana
    d) już od dawna :D
    e) zaraz się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    patrycja.kuchta.uK@gmail.com
    Nick Patka
    Obserwuję ;)
    Banner: http://beauty-little-moment.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się! :)
    Thrish - it'sJustName
    Obserwatorem jestem od dawna, choć możesz mnie nie kojarzyć, bo niedawno zmieniłam nick.
    Bannerek oczywiście wstawiłam. :)
    thrish10213@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się zgłaszam :)
    Maruda007
    bialytygrys@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście zgłaszam się. :)
    sylwiapis@wp.pl
    Nick: Sylwuch
    Obserwuję od dawna. Baner znajduje się w odpowiedniej zakładce na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako kwiatusia
    Lubię i udostępniam na FB
    kwiatusia1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, że się zgłaszam:)
    kinga9793@gmail,com
    Amelia Grey
    Obserwuję od dawna.
    Baner: http://miedzystronami-agrey.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Również się zgłaszam :)
    mail: nadolna006@o2.pl
    nick: Mitis
    Obserwuję, a banner dodam jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    Mała Mi, martaa.wlodarczyk@gmail.com
    Obserwuję od dawna, a banerek za chwilę wstawię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się ;))
    sylwialieske@gmail.com
    obserwuję jako Sylwia L

    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)
    martakoscik@onet.eu
    Obserwuję jako Marta mama Nikusia
    Banerek: http://nikusiowo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny konkurs, zgłaszam się :D
    Obserwuję jako: Szmaragdowa Księga
    E-mail: monika9553@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam, banerek na http://wioska-ksiazek.blogspot.com/

      Usuń
  20. Zgłaszam się :)
    Nie posiadam bloga, ale za to obserwuję jako Jasmine
    aga18ilm@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  21. Przede wszystkim sto lat kochana!
    No i zgłaszam się, trzeba jakoś świętować :)
    cukiereczek13xd@onet.pl
    Obserwuje jako: Alice/Alice bookslovers
    Banerek za chwile u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze raz gratuluję ;**
    a co mi tam, zgłoszę się.
    xrosemarie@wp.pl
    Obserwuję od dawna, bannerek wstawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się;)
    karolina.j516@gmail.com
    Obserwuję jako ciarolka;) Baner wstawiłam na mojego bloga www.zaczytanawksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. moje gratulacje;)

    zgłaszam sie ;)
    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    obserwuję jako: Doomisia♥
    baner na moim blogu w zakładce konkursy: czytelniadominiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wytrwalości na następny rok życzę! :)

    Zglaszam się :)
    Nick: Dzosefinn
    email: dzosefinn.91@gmail.com
    Banner: tak [http://dzosefinn.blogspot.com/p/konkursy.html]
    Obserwuję: Tak :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    D. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sto lat!
    Zgłaszam się :)
    Nick: FC Zuzia
    e-mail: zkudlinska@gmail.com
    Baner: alezaczytana.blogspot.com
    Obserwuję: TAK

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje. :))
    Zgłaszam się.
    Mail: staycrazyandcalljoker@gmail.com
    Nick: Evil
    Obserwuję od dłuższego czasu, baner wstawiony, fanpage polubiony. ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się.
    E-mail: margot182@o2.pl
    Nick/Obserwuję jako: Queen Margot
    Banerek dodany.
    I zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się!!!!
    Habibi1610@interia.eu
    Nick: Lilien T.
    Obserwuję, jako Lilien
    Banner: http://miasto-recenzji.blogspot.com/p/konkursy_2.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się!
    nefmisblog@onet.pl
    Nick: Hania P.
    Obserwuję jako: Nefmi
    Baner: http://readwithnefmi.blogspot.com/p/konkursy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się!
    czekaj_9@wp.pl
    Nick: Clars21
    Obserwuję :)
    Baner wstawiłam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się. :)
    natalia_szprotka@wp.pl
    Tusia Tusiałka

    Banerek wstawiony, blog obserwowany.

    Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!
    nick: Arvena89
    mejl: arvena89@interia.pl
    nie mam bloga, ale twój fp polubiłam, jako Anna T. :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się!
    6paola12@wp.pl
    Paulina G.

    Nie mam blooga :C

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się. :)
    asia.bolly@wp.pl
    Nick: Mol Ksiażkowy
    Banerek wstawiony. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się! :)
    sherlokid96@gmail.com
    Zuza B

    Niestety nie posiadam bloga D:

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się!

    Joanna Sobczak, joannasobczak89@gmail.com
    Bloga obserwuję / na fb lubię jako Joanna Sobczak
    Informację o konkursie udostępniłam na fb.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się!
    xdobrana@wp.pl
    Sylwia Niemczyk

    Nie mam bloga
    Ale podam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się :)
    m.lewandowskaa@onet.pl
    Martyna x
    Baner wstawiony

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. niniejszym potwierdzam swoją chęć zgłoszenia. ( >; ) "zgłaszam się")
    dominikao@op.pl
    nicków mam wiele,tu może być MonaLisa :x
    wchodzę na Twojego bloga,ale nie mam własnego.specjalnie dla Ciebie założyłam konto ;) jestem świeżynką,ale zostanę i rozprzestrzenię...niech moc książek będzie z nami ;)

    OdpowiedzUsuń

  41. Zgłaszam się!
    Mój email: gracja313@tlen.pl
    Obserwuję bloga, nick: Gracenta
    Nie mogę zamieścić banneru, bo nie posiadam własnego bloga ani strony, chociaż może w przyszłości się to zmieni :P

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję serdecznie i życzę dalszych sukcesów!:)

    Oczywiście zgłaszam się:)
    maila: magda.ciukaj@gmail.com
    nick: madziusia
    obserwuję, a baner będzie dostępny u mnie w zakładce konkursy/rozdania:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się!
    mail: kimbii1554@interia.pl
    nick: Kimbii
    Świetny blog, gratuluje rocznicy i życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się jak najbardziej! :)
    nata130@interia.eu
    Pyśka oczywiście obserwuje :)
    Udostępnię banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się!
    e-mail: zosia.baszynska@gmail.com
    nick: zosia

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się ;D
    Mail - awgieksa@gmail.com
    Jemenos/Adrian Wagstyl
    Baner zaraz u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się!
    Nick / Obserwuję i lubię na fb jako: Edyta Chmura
    edyta.cha@wp.pl
    Nie mam bloga, więc udostępniłam informację na fb

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się!
    Nick: Kaśka R.
    krakowiak-katarzyna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję ;)
    Zgłaszam się !
    Nick: Bidon
    ksiazki-moim-okiem@wp.pl

    Banner już wrzucam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się! Zgłaszam się! Zgłaszam się! :)
    Email: oliwia300311@gmal.com
    Obserwuję jako: Luiza Cassandra Chicpatrik
    Bloga aktualnie nie posiadam ale zaraz postaram sie polubic fb i udostepnic :)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się!
    nick/ obserwuję jako: Ireth Faelivrin
    e-mail: lubie_tymbarka4810@wp.pl
    banerek: http://wysokaczytaczka.blogspot.com/

    Gratuluję wytrwałości i życzę 100 latek :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Hania S.
    hanka-cyganka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się! :D
    Nick: Patrycja P.(Asvalin)
    mail: tygrybylka@gmail.com
    baner będzie zaraz na: http://wsrod-szumu-kartek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się! :)
    Nick: Nieuleczalna Bibliofilka
    mail: paticzova989@interia.pl
    baner: http://nieuleczalna-bibliofilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się!
    nick: paulina ♥
    mail: polaxdee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się! :D
    Nick: Elyria
    Email: pati1612@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam sie:)
    nick: Justynaa19
    e-mail:justyna91063@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się!
    "Nick: Karolina Marcepankowa
    e-mail: karolka1999@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam się
    nick:abc
    mail: a.g.n.i.e.s.z.k.a.10011@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

© Created Eternity, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena