środa, 2 października 2013

Stosik #7

Witam Was,
moja chandra jesienna minęła, ale wiecznie mi zimno... No cóż, takie życie. Nie wiem, jak Wam minął wrzesień pod względem czytelniczym, ale mi beznadziejnie. Udało mi się przeczytać tylko cztery książki! Wszystko przez brak czasu. Zaczęły się sprawdziany, kartkówki, prace domowe i różne projekty :/ 
Mój drugi w tym miesiącu stosik, nie jest za wielki, ale za to jaki! Jakościowo jestem bardzo zadowolona z niego. Szczególnie z Igrzysk. Mam wrażenie, że tylko ja ich nie czytałam... 


Od góry:

1. "Igrzyska śmierci" Suzanne Collins - pożyczone od Gabi :3
2. "Opiekunka grobów" Melissa Marr - z wymiany na LC.
3. "Klątwa tygrysa: przeznaczenie" Colleen Houck - od GabiRECENZJA
4. "Morza szept" Patricia Schroder - z wymiany na LC.

Czytaliście może którąś z tych pozycji? Jak wrażenia? :)
Pozdrawiam ;* 

20 komentarzy:

  1. Czytałam "Morza Szept" i bardzo się na tej książce niestety zawiodłam. Liczyłam na coś fajnego, ale książka jest niestety bardzo słaba :/ A na Igrzyska Śmierci od jakiegoś czasu poluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z powyższych pozycji czytałam jedynie "Igrzyska" - niesamowita książka! Polecam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłej lektury. Ja zawiodłam się na "Opiekunce grobów". Mam nadzieję, że Tobie spodoba się dużo bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała tygrysia seria ciągle przede mną ;) Życzę miłego czytania.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Igrzyska Śmierci" są fenomenalne :) Zdecydowanie moja ulubiona książka! "Klątwa tygyrsa. Przeznaczenie" też jest świetna :) Najlepszy tom z całej serii :) Do pozostałych pozycji jakoś mnie nie ciągnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam Igrzyska i Morza szept. Igrzyska znakomite :) Morza szept to raczej taka lekka i niewymagającal ekturka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój wrzesień był równie słaby, też tylko cztery książki, a przecież miałam jeszcze wakacje... Gorąco polecam IŚ!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Morza szept" bardzo miło wspominam i czekam na recenzję "Igrzysk śmierci"

    OdpowiedzUsuń
  9. Łooo ale Ci zazdroszczę też bym chciała klątwę tygrysa i opiekunkę grobów mam nadzieję że lekturę będziesz miała przyjemną i nie mogę doczekać się recenzji <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic z tego nie czytałam, ale z chęcią bym zaznajomiłabym się z Igrzyska śmierci. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. 'Igrzyska Śmierci' powinny ci się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W końcu masz Igrzyska, czekam na recenzje. :) Mam nadzieję, że niedługo zacznę Morza szept.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. "Igrzyska śmierci"- cudo<3 "Opiekunka grobów" całkiem fajna, chociaż momentami się dłuży. Reszty nie czytałam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Morza szept" chętnie bym przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. twoja chandra się skończyła, zaczęła moja. w ogóle tak jakoś. mogę ci popisać, ale nie wiem czy cię to będzie obchodzić. "Opiekunki" zazdroszczę, "Igrzyska" polecam.

    OdpowiedzUsuń
  16. "Morza Szept" polecam, "Igrzysk Śmierci" nie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Klątwa tygrysa 4 jest świetna, moim zdaniem najlepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam ,,Igrzyska Śmierci" :))

    OdpowiedzUsuń

© Created Eternity, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena