poniedziałek, 30 czerwca 2014

Stosik #11

Hej!
Nareszcie wakacje! Jestem już po egzaminach gimnazjalnych, pożegnałam się z moją szkołą, do której chodziłam od zerówki, zawiozłam papiery do wymarzonego liceum (klasy europejskiej dwujęzycznej - czyli nacisk na język angielski i hiszpański ^^) i teraz zostaje mi tylko czekać do 3 lipca, kiedy to dowiem się czy zostałam przyjęta. Jeszcze ten tydzień w lekkim stresie, a później wakacje pełną parą! Mam już pewien plan na lipiec - po 16 miesiącach korespondowania - spotkać się z Emcią, a potem wyjazd w góry! 5 lipca również wybieram się na spotkanie bloggerów w Zatoce Sztuki. Czuję, że te wakacje będą świetne. Tymczasem pokażę Wam moje ostatnie zdobycze, które uczynią wolne dni jeszcze piękniejszymi!


Od góry:

1. "Płomień anioła" L.A. Weatherly - zakup własny. Na tę pozycję czekałam 3 lata. Także wielkie uściski dla wydawnictwa Świat Książki! RECENZJA
2. "Dar Julii" Tahereh Mafi - zakup własny. 
3. "Hopeless" Coleen Hoover - j.w.
4. "Cień wiatru" Carlos Ruiz Zafon - z biblioteki.
5. "Wędrujący duch" Michelle Paver - książka otrzymana od rady pedagogicznej za bardzo dobre wyniki w nauce ^^ 
6. "Wszechświaty. Pamięć" Leonardo Patrignani - od wyd. Dreams. 

Może nie jest tego dużo, ale z niektórych pozycji jestem więcej niż dumna!
Buziaki,
Daria ;*

28 komentarzy:

  1. Dar Julii polecam, chociaż jak dla mnie to najsłabsza część trylogii. A Hopeless chyba dzisiaj sobie kupię, na pocieszenie, że wszyscy mają wakacje, a ja sesję :P Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pisałam egzamin gimnazjalny w tym roku. Papiery zawiezione do klasy, która w miarę mi odpowiada [mat-geo-ang]. Niestety, u nas klasy dwujęzyczne to albo bio-chem, albo szkoły prywatne :c
    Fajna książka za wyniki w nauce. U nas dają atlasy, do których nikt pewnie przez 10lat nie zajrzy ;D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stosik, życzę miłej lektury ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa Cienia wiatru - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dar Julii i Hopeless też ostatnio zakupiłam, a Cienia wiatru właśnie czytam. ;) Wędrujący duch, jako nagroda, wygląda całkiem dobrze. Zdecydowanie lepiej, niż coś o dziełach sztuki, jak u mnie. ;)
    Miłej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic z twojego stosiku nie czytałem, ale chętnie poznałbym dalsze losy bohaterów 'Wszechświatów". A za trylogię o Julii zamierzam się zabrać w te wakacje.
    I czekam na recenzję książki Michelle Paver, bo czytałem jej "Bogów i wojowników" i zastanawiam się, czy nie sięgnąć i po tę serię. ;)

    Miłego czytania, pozdrawiam
    R

    OdpowiedzUsuń
  7. "Hopeless" też ostatnio kupiłam, po tylu świetnych opiniach nie sposób po nią nie sięgnąć :D
    "Wszechświaty. Pamięć" bardzo mi się podobały. Książka zdecydowanie lepsza od poprzedniczki :)
    "Dar Julii" już czeka i nie mogę się doczekać finału trylogii! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dar Julii polecam, jak dla mnie najlepsza część ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, też pisałam w tym roku egzaminy. Idę do liceum na profil mat-geo-ang, bo u nas dwujęzyczny to albo bio-chem albo prywatne ;c
    Fajny stosik, a książka od szkoły ekstra. A nam dają atlasy, których nikt nawet nie ruszy ..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Wszechświatów, Hopeless i Daru Julii :) Trzymam kciuki żebyś się dostała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ucz się hiszpańskiego, fajny język ;> ;> ;> ;>
    bardzo mocno popieram Cień wiatru, choć nie odżałuję że przez tych debili nie przeszłam się kuźwa po Ramblach :C
    i Dar czyli czuje bezsenne nocee ; 3

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na recenzję Daru Julii i Cienia wiatru! I życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje końca roku :) Stosik śliczny! Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cień wiatru to jedna z moich ulubionych książek. Ładny stosik, miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam za serią o Julii nie przepadam :) Hopeless jest świetne, tak samo Cień wiatru. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, jaki ładny stosik :3
    Ja ''Wszechświaty'' i ''Cień Wiatru'' mam już u siebie :) Nie mogę się doczekać ich lektury!
    Za to ''Daru Julii'' oraz ''Hopeless'' strasznie Ci zazdroszczę - moje must have :)
    Życzę Ci przyjemnej lektury i pozdrawiam serdecznie
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią przeczytałabym "Płomień Anioła", choć jeszcze nie przeczytałam pierwszej części. "Dar Julii" też jest uwzględniony w moich planach ;) Podkradłabym "Hopeless" oraz "Wszechświaty" :)
    Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo zazdroszczę Daru Julii i Hopeless ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie się prezentuje! Niestety nic ci nie moge polecic.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały stosik! :)
    Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stosik, z chęcią podkradłabym Hopeless i Dar Julii. Cóż, życzę Ci wspaniałych wakacji z samymi świetnymi lekturami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. "Dar Julii" już mam, a "Hopeless" bardzo chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A właśnie się zastanawiałam czy są wdane po Polsku dalsze części "Anioła" :) Zazdroszczę "Daru Julii"
    Miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Do zobaczenia w sobotę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. WSZYSTKIE z chęcią bym zgarnęła! Prawdziwa uczta dla oczu i ducha :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  26. "Hopeless" niesamowicie zazdroszczę, podobnie jak "Płomienia anioła" i "Daru Julii". :)

    OdpowiedzUsuń

© Created Eternity, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena