niedziela, 16 grudnia 2012

Christmas Tag


Witam w ten mroźny czas!

Powoli zaczyna docierać do mnie, iż święta są tuż, tuż! Przypomina mi o tym nie tylko śnieg, kolorowe lampki w mojej okolicy, ale także zabawa Christmas Tag! Za nominację do zabawy serdecznie dziękuję Amelii Grey :)

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?

Uuu... niestety zawsze odkładam wszystko na ostatnią chwilę. Gdyby nie to, iż dzielę pokój z siostrą, pewnie wszystkie ozdoby świąteczne, wyjęłabym dopiero dzień przed Bożym Narodzeniem. Prezenty natomiast kupuję kilka dni przed Wigilią. Wygląda to zwykle tak, iż biegam jak szalona po sklepach i staram sobie przypomnieć, co planowałam kupić przed wyjściem z domu ;)

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?

Nie, ale to jest uzasadnione. Zwykle, albo zjadam wszystkie czekoladki w kilka dni, albo gubię ten kalendarz ;)

3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?

Jasne, że Kevin sam w domu! Bez niego to nie są święta!

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?

Czy ja wiem... Wszystkie święta są wesołe, zapełnione w zdarzenia, które wywołują uśmiech na twarzy. Lecz najmilej wspominam święta w dzieciństwie, gdy wypatrywałam na niebie sań Mikołaja i jego reniferów ;)

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?

Raczej nic nadzwyczajnego. Coroczne, poranne przygotowania do Wigilii, w których to zwykle ja jestem najbardziej bezużyteczna. Za każdym razem, gdy chcę pomagać w kuchni, tylko przypalam ściereczki (to się już zdarzyło!), albo rozlewam barszcz na blat. Dlatego kuchnie omijam szerokim łukiem. Wieczorem kolacja, przy dźwiękach kolęd, a w I Dzień Świąt pochłaniam wszystko co się da, oglądam wspólnie z rodziną świąteczne filmy, natomiast wieczorem zagłębiam się w książkach, które podarował mi Święty Mikołaj ;)

6. Co najbardziej lubisz w świętach Bożego Narodzenia?

Wszystko! No, może poza dzieleniem się opłatkiem z dalszą rodziną. Wtedy przy składaniu sobie życzeń świątecznych, gdy chcę powiedzieć, to co przećwiczyłam przed kolacją, tekst wypada mi z głowy i wypowiadam pierwszą, lepszą myśl ;) Poza tym kocham po prostu tą magię świąt. Kocham chłód na policzkach, za każdym razem gdy otwieram okno oraz uczucie ciepła na opuszkach palców, gdy dotykam rozgrzanych lampek choinki.

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?

Nie, chyba nie.

8. Jakie są Twoja ulubione piosenki świąteczne?

Wham - Last Christmas, chociaż ostatnio mi się tu przejadło. Zdecydowanie "Jest taki dzień" bodajże Czerwonych Gitar, oraz "Merry christmas everyone" Shakin' Stevens, którą bez przerwy nucimy z koleżankami w szkole.

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?

Co roku na naszej sztucznej choince kolorem przewodnim jest czerwień i złoto, ale ostatnio moja siostra zaplanowała zmienić tradycję i już szuka turkusowych lampek ;)

10. Jaki jest Twój ulubiony zapach świąteczny?

Mandarynki! Gdy tylko czuję ich zapach, od razu przed oczami materializuje mi się obraz choinki i kolorowych lampek! 

11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?

Złoty i niebieski. Czerwony i żółty też ujdzie. 

12. Odliczasz dni do świąt?

Nie. Zawsze gdy jest dzień przed Wigilią, dziwię się, że to już teraz!

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?

Na moich paznokciach można ujrzeć wszystkie kolory. Nie mam lakieru, przeznaczonego specjalnie na święta. Biorę to, co wpadnie mi w ręce :)

14. Ulubiony zimowy napój?

Herbatka z miodem i cytryną, albo ciepłe mleczko przed spaniem ;)

15. Jak wygląda Twój pokój w czasie okresu świątecznego?

Na biurku mam małego Świętego Mikołaja, który śpiewa, malutką choineczkę i wielką bombkę, która wisi na czymś, czego słowami opisać nie potrafię... Nad firanką świecą się lampki, które dodają świątecznego uroku. 



Do zabawy zapraszam wszystkich, 
którzy pragną wziąć w niej udział!



Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

13 komentarzy:

  1. Świetnie sobie poradziłaś z tymi pytaniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z prezentami mam tak samo. Do Wigilii jeszcze tydzień, a ja nawet nie wiem, co mogę kupić:) i z życzeniami też mam problemy - zawsze mnie to stresuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój kalendarz również nie przetrwałby zbyt długo, więc nawet go nie kupuję.
    Kevin, oj tak. Nie wiem czemu, ale mi również Titanic kojarzy się ze świętami i święta bez Titanicu u mnie nie przejdą.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również święta bez Titanica nie napawają optymizmem ;)

      Usuń
  4. Kevin sam w domu to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wham z piosenką Last Christmas u mnie zawsze na pierwszym miejscu no i obowiązkowo zimowa herbata z miodem i cytryną :)Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też zapach mandarynek kojarzy się ze świętami a zwłaszcza z naszą klasową wigilią ;) co nie, Daria?

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba nie ma osoby, która by nie znała "Last Christmas". :D
    pozdrawiam i życzę wesołych świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny ten Tag, może i ja się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kevin to już klasyk! :) Ja też nie przepadam za składaniem życzeniem, bo zawsze mi wtedy jakoś dziwnie i niezręcznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mandarynki! <3 I herbata z miodem i cytrynką ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam Cie do zimowej zabawy - Moja Choinka - szczegóły - u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

© Created Eternity, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena