wtorek, 25 grudnia 2012

Wesołych Świąt!




Życzę Wam nadziei,
własnego skrawka nieba,
zadumy nad płomieniem świecy,
filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
pięknej poezji, muzyki,
pogodnych świąt zimowych,
odpoczynku, zwolnienia oddechu,
nabrania dystansu do tego co wokół,
chwil roziskrzonych kolędą,
śmiechem i wspomnieniami.
Wesołych Świąt!





Wigilijny wieczór spędziłam w gronie najbliższych, ciesząc się, że po prostu jesteśmy. Było bardzo miło, i choć obiecałam sobie, że spróbuję wszystkich dwunastu potraw, po trzeciej miałam dość. No cóż, spróbuję za rok;)
A Was Święty Mikołaj już odwiedził? U mnie nie został na herbatce, ale zostawił upominki pod choinką ;)
Największy uśmiech przyprawiły mi cztery małe skarby, które dostałam!




Najtrudniejsze pytanie grudnia. Od której zacząć? Pochwalcie się, co Wam Mikołaj przyniósł i doradźcie w tej jakże trudnej decyzji ;)


Jeszcze raz życzę Wam książkomaniakom Wesołych Świąt!

16 komentarzy:

  1. Blask i Dotyk Julii czytałam.
    cudowne są :)
    a pozostałe dwie są na mojej liście must have.
    Ja dostałam książke Dee Shulman - gorączka 1.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe życzenia:) Tobie też wszystkiego najlepszego:D U mnie jak zwykle Mikołaj nie wiedział, jaką książkę chcę i zrezygnował z ich kupienia, ale Twoich prezentów zazdroszczę strasznie:) Czytałam z nich Blask i Dotyk Julii, ale nie mogę się zdecydować, która była lepsza. Dotyk Julii to taka antyutopia raczej, a Blask to paranormal, więc może zacznij od tej, której gatunek Cię bardziej ciągnie.
    Pozdrawiam!!
    PS Bardzo ładne włosy masz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, iż mam ogromny problem z wybraniem książki, za którą się najpierw wezmę :) Oba gatunki są interesujące!
      Dziękuję bardzo, co do włosów ;)

      Usuń
  3. Cudowne prezenciki ;)
    Ja bym wybrała jako pierwszą "Blask" ;)

    Ja dostałam multum słodyczy, czapeczkę,szalik, rękawiczki i spodnie ;)
    No i cieplutkie skarpeteczki :D

    P.S Przepięknie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ się obłowiłaś :D:D:D zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. książki wyglądają na świetne! ;) Wybrałbym Blask ponieważ ma bardzo interesującą okładkę :D mogę się pochwalić, że dostałem telefon komórkowy, grę The Sims 3 Nowoczesny Apartament ♥ , sweter i perfum ;)również życzę Ci Wesołych Swiąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezent , ja także dostałam książki czwarty tom przygód Bezdusznej oraz pierwszy tom polskiego urban fantasy - Złodziej dusz , zakładkę książkową z magnesem oraz ciepły szalik :)
    Nie potrafię Ci doradzić w wyborze , bo nie czytałam tych książek - ja często mam taki dylemat co wybrać ? I ostatnio zdaję się na intuicję - do której książki moja ręka sama powędruje :)

    Życzę Ci z okazji świąt wiele
    radości , ciepła i uśmiechu :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt :)) Miłego czytania :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiedzmy, że mnie by te książki nie ucieszyły - dostałam za to komiks "Żywe trupy", który mnie absolutnie zachwycił! :) Cieszę się jednak, że Mikołaj spełnił Twoje życzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie mikołaj widze że był :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne prezenty, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zdecydowanie polecam Dotyk Juli ! :]

    vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że obie dostałyśmy Dotyk Julii :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. też uwielbiam czytać :)
    dostałas wspaniały prezent :)


    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Ciemność przed świtem" czytałam jakiś czas temu i naprawdę mi się spodobała. :) "Blask" również czytałam i książka była przyjemna, uwielbiam motyw aniołów w literaturze. :)
    Ja dostałam masę kosmetyków, które sama sobie wybrałam, a rodzice kupili oraz ciuchy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam tylko ,,Blask" i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń

© Created Eternity, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena