niedziela, 28 października 2012

Wybór :)

W sobotę wybrałam się do jednego z moich ulubionych miejsc. Księgarni! Oto rezultaty mych poszukiwań:





Co proponujecie?,,Jutro" John Marsden, ,,Intruz" Stephanie Meyer, czy może ,,Ever" z serii Nieśmiertelnych Alyson Noel? ( Wiem, że na tym zdjęciu pokazana jest druga część sagi Nieśmiertelnych. Pierwszej nie było;) )
Z chęcią zapoznam się z Waszym zdaniem :)


Chwilowy odpoczynek po wyprawie, przy starej książce, której recenzja już wkrótce!

Czekam na Wasze propozycję dotyczące książek, które wymieniłam!

7 komentarzy:

  1. Zdecydowanie ,,Intruz" Stephanie Meyer
    Czytałam i jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. ,Jutro" John Marsden - tytuł książki inspirujący:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam czytać, ale ostatnio kompletnie nie mam na to czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych książek czytałam tylko 'Nieśmiertelnych' i nie polecam. Jakoś mi nie podeszły te książki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "intruz" gości w moim domu jednak przeczytanie jej to nie taka łatwa sprawa:) przeczytałam 109 stron i tak się wynudziłam, że odłożyłam książkę na półkę i szczerze mówiąc nie mogę się zmusić żeby znów po nią sięgną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłabym praktycznie każdą z tych książek z drugiego zdjęcia. Oczywiście jeżeli wygrałabym w Lotto ;)

    OdpowiedzUsuń

© Created Eternity, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena