niedziela, 18 listopada 2012

Liebster Blog


Za nominację do zabawy serdecznie dziękuję Forenovel !!


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę"Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


1. Jakie masz fobie?

Moje fobie hm... Nigdy się nad tym szczególnie nie zastanawiałam, ale chyba moją największą fobią są pająki. Za każdym razem gdy czuję (zwłaszcza w nocy) jakiś dotyk na ramieniu, to się wzdrygam i jestem pewna, że jakaś obślizgła tarantula wspina się po mnie ; ) Natomiast gdy widzę pająka na ścianie, bądź w jakimś innym miejscu albo wołam tatę, albo sama go morduję kapciem, dopóki nie zostanie po nim mokra plama ; )

2. Jaki jest twój ulubiony charakter?

Lubię osoby wybuchowe, spontaniczne i nieprzewidywalne : ) Z osobami takiego typu nigdy nie można się nudzić! Większość moich przyjaciół ma takie charaktery i bardzo dobrze się z nimi dogaduję. Być może dlatego, że sama jestem podobna do tych trzech przymiotników, które uwieczniłam.

3. Jakie są twoje ulubione książki?

Uwielbiam książki fantasy i paranormal romanse. Niektóre horrory też z chęcią czytam. Moją ulubioną sagą jest zdecydowanie ,,Szeptem" i wszystkim znana seria ,,Zmierzch". W mej ulubionej powieści nie może zabraknąć momentów podnoszących adrenalinę, oraz miłosnego wątku. Dosyć nietypową książką, która wyryła mi się w pamięci jest ,,Uprowadzona", mimo, że nie jest ona fantastyką. 

4. Gdzie najczęściej czytasz?

Ubóstwiam czytanie na świeżym powietrzu. Najlepiej przyswajam fabułę książki gdy wiatr targa moimi włosami ; ) Gdy moja ulubiona ławka jest okupowana przez młode małżeństwa z dziećmi, czytam na balkonie. Niestety są też deszczowe i zimowe dnie, w których czytanie na świeżym powietrzu grozi odmrożeniami... W takich chwilach czytam w swoim pokoju, ze stertą miękkich poduszek wokół.

5. Jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem?

Bardziej pasuje do mnie określenie ekstrawertyk. Odkąd nauczyłam się mówić, buzia mi się nie zamykała. Wszędzie było mnie pełno i z łatwością zawierałam nowe przyjaźnie. Osoby, które czytają wiele książek, z reguły są ciche, spokojne, żyjące w swoim świecie. Owszem ja mam swój świat, ale poza tym jestem raczej przeciwieństwem typowego obrazu czytelnika. 

6. Jakie są twoje ulubione perfumy?

To zależy. Czasem lubię perfumy z mocniejszym charakterem, ale częściej przemawiają do mnie łagodne, stonowane zapachy. To chyba jest zależne od dnia.

7. Czy masz jakąś fikcyjną postać, która jest dla ciebie autorytetem?

Znam wiele fikcyjnych postaci, które staram się naśladować. Cechy po szczególnych bohaterów, którzy są moimi autorytetami to: zdecydowanie Nory z ,,Szeptem" i upartość Belli ze ,,Zmierzchu". Również zachowanie Gemmy z ,,Uprowadzonej", która walczyła do końca, nie poddawała się, jest czymś co warto naśladować.

8. Najpierw czytasz książki czy sięgasz po ekranizacje?

Z pewnością pierw czytam. Książki są o wiele lepsze niż ich ekranizacje. W książce zawarta jest większa ilości informacji i łatwiej zrozumieć całkowity przekaz od autora, niż w filmie. Często bywa tak, że po przeczytaniu świetnej książki, jej ekranizacja mnie zawodzi. Reżyserzy pomijają wiele wątków, bo oczywiste jest, że każdego zdania i każdej emocji wpleść w film nie mogą. 

9. Czy masz ulubioną pogodę?

Uwielbiam słoneczne dni. Uczucie jakie mi towarzyszy za każdym razem, gdy promienie słoneczne ogrzewają moją skórę, jest bezcenne! Kocham deszcz : ) Nie makabryczną ulewę, rzecz jasna, ale delikatny deszczyk. Gdy maleńkie krople deszczu moczą moją twarz i sprawiają, że włosy wilgotnieją czuję, że żyję! Najgorsze jest jednak, gdy po tym wszystkim muszę wycierać mokre ślady z okularów...

10. Jakiej muzyki słuchasz?

Najczęściej popu i rocka. Nie trawię piosenek, które mają bezsensu tekst. A muzyka o bezgranicznym szczęściu, zdecydowanie mi się przejadła. Lubię gdy piosenka opisuje jakąś poszczególną emocje. Podobają mi się melodie grane na pianinie, jak również na elektrycznej gitarze czy perkusji. 

11. Czy masz jakiś talent?

Talent? Widzę w sobie wiele antytalentów! Uwielbiam muzykę, i zawsze bardzo się w nią wczuwam. Co z tym idzie? Taniec i śpiew. To jak się poruszam, nie można nazwać tańcem ; ) A co do mojego śpiewu, to nawet nauczycielka muzyki była przerażona moją solówką, a cała klasa rozbawiona... Czasem rysuję, ale znowuż wzbudzam śmiech swoimi rysunkami. Gdy miałam bodajże 11 lat od ,,Świętego Mikołaja" dostałam gitarę na gwiazdkę, i moim ambitnym planem było piękne granie na rzeczonym instrumencie. Teraz po trzech latach, umiem jedynie jeden chwyt gitarowy. Świetnie mi poszło ; ) Piszę czwartą książkę, którą czyta moja przyjaciółka. Być może to jest mój talent? Lecz najwyraźniej wciąż odszukuję w sobie pasji i czegoś w czym będę genialna : ) 

Moje pytania:

1. Co wzbudza Twoją odrazę, bądź co Cię przeraża?
2. Jakie jest Twoje największe marzenie?
3. Która książka zachowała się najgłębiej w Twojej pamięci?
4. Jesteś typem osoby spokojnej, czy wybuchowej?
5. Którą porę roku lubisz najbardziej?
6. Kim planujesz zostać w przyszłości?
7. Kiedy narodziła się Twoja pasja czytania?
8. Masz jakieś szczególne wspomnienie, które przyprawia Cię o uśmiech na twarzy?
9. Masz jakieś zwierzę?
10. Jakiej muzyki słuchasz?
11. Jaka książka, jest numerem jeden na liście, tych które zamierzasz przeczytać?


Nominuję:



10 komentarzy:

  1. Ciekawe pytania i świetne odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi:)Dzięki za nominację. Postaram się wziąć udział w najbliższym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację ^^ Świetne odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujące odpowiedzi.. :P
    Dziękuję bardzo za nominację i pozdrawiam! :)
    W następnym poście zamieszczę odpowiedzi...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzięję, że nie będziesz miała nic przeciwko... Zostałam dwa razy nominowana, więc odpowiedzi udzieliłam w jednym poście:
    http://czytamysobie.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej ja też boję się pająków ;) Jednak ja nie lubię czytać na dworze, trudniej jest mi się skupić. Może opublikujesz kiedyś swoje książki, może pisanie to twój talent :) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś ;)
      Trzeba pierw zebrać się na odwagę :)

      Usuń

© Created Eternity, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena